גפני על לופוליאנסקי: "אמרתי לזכותו תהילים הבוקר בבית הכנסת" • צפו

    איתי גדסי No Comments on גפני על לופוליאנסקי: "אמרתי לזכותו תהילים הבוקר בבית הכנסת" • צפו
    8:59
    01.05.24
    בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on "עיר ריקה, בתים הרוסים": תושב קרית שמונה בעדות מהשטח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שלישי) הכריעו חמשת שופטי בית המשפט עליון כי ראש עיריית ירושלים לשעבר ומייסד 'יד שרה' אורי לופוליאנסקי לא יכנס לכלא ולמרות שערעורו לא נדחה – עונשו יקוצר באופן דרמטי מ6 שנות מאסר בכלא ל6 חודשי עבודות שירות.

    לפני שעה קלה התייחס יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני להכרעת בית המשפט ואמר בראיון ל'קול חי' כי "אני שמח שמחה גדולה מאוד על המציאות הזו של מה שקרה היום בבית המשפט לגבי הרב אורי לופוליאנסקי, אני אמרתי תהילים היום בבוקר בבית הכנסת".

    "האיש שמסר ומוסר את נפשו למען הציבור במשך עשרות שנים, וכמו שהוא בעצמו אמר, הוא עשה שירות לאומי במשך כל השנים הללו. אין משפחה במדינת ישראל שלא נהנתה מהשירותים של 'יד שרה', הוא לא לקח כסף לעצמו ואני שמח שהוא לא הולך לבית הסוהר ואני שמח על זה שהוא מוכן להמשיך את העבודה הכבירה שלו – עבודת החסד שהוא עושה למען כולם, באמת שמחה גדולה".

    "העניין הזה עלה גם בוועדת הכספים כשהתחיל הדיון, וגם חברי הכנסת שאינם דתיים ושאינם שייכים ל'דגל התורה' כולם הביעו שמחה על העניין הזה וכולם אמרו את אותו דבר, הייתה הרגשה של הקלה ושל אנחת רווחה שהאיש המצויין הזה ימשיך לעשות את עבודתו כפי שהוא עשה עד היום".

    קודם לכן הבוקר, אמר לופוליאנסקי עצמו בראיון בלעדי ב'קול חי' כי "ברוך ה', אחרי 6 שנים של דיונים ועינויים, ביקשו שנעשה שירות למען עם ישראל, אני מקווה שהקדוש ברוך הוא ייתן לי ובריאות, ושלא אתן רק 6 חודשים לשירות הציבור אלא עוד שנים רבות למען עם ישראל", אמר לפוליאנסקי והוסיף כי "אני מצר על חברי שקיבלו מאסר, יש כאן הרבה שאלות".

    עוד הוא הוסיף כי "ללא ספק עשו לי עינוי דין גדול, יש שאלות רבות שאני לא מבין אותם, לא מבין איך אפשר לבנות האשמה לגבי מישהו שנותן תרומה למוסד צדקה ורק על זה דובר לגבי, לבוא ולומר 'אבל היו צריכים לומר לארגן לא לקבל?'".



    0 תגובות